JusT oNe PicTurE


ღ رویای عشق ღ

در نزن که بازه در / واسه حرفای تازه تر × سوار کلمات بشیم کم کم / اگه پایه ای بشین ترکم × دربست بریم به مقصد / پس حرکت به زیر این خط

جطوره؟؟؟؟؟؟!!!



نظرات شما عزیزان:

مجید
ساعت10:36---13 خرداد 1391
عشق يعني وقتي دور هستيد دلتنگ شويد اما از درون احساس گرما کنيد چون در قلبتان به هم نزديکيد

مجید
ساعت23:11---9 خرداد 1391
بعد از تو باید با خودم ، تنهای تنها سر کنم
یک عمر باید بگذره ، تا امشبو باور کنم
چند سال از امشب بگذره؟ ، با من یکی هم خونه شه
احساس امروزم به تو ، تنها یه شب وارونه شه….


حیونه گمشده
ساعت19:27---7 خرداد 1391
لینک شدی...

مجید
ساعت13:25---7 خرداد 1391
در پس پنجره کسی هست که مرا می خواند...
باران نم نمک می بارد...
که چه زیباست صدایش...چه طنینی دارد...
انتظارم به پایان آمد.
قاصدکم خوش خبر بود، بوی او را می داد.
خبر از او آورد.
خنده هایت که چه زیبا بود...
دست هایت که چه با محبت...
چه زود گذشت و نمی دانم چگونه گذشت...
ای کاش تنها می دانستم چه شد بر من،چه شد بر تو.
آه که چه بیهوده می اندیشیدیم.
صبر پایان همه ی انتظار هاست!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در یک شنبه 7 خرداد 1391برچسب:,ساعت12:36توسط alone pearl | |